reklama

„Nie ste učitelia, ale zbabelé hyeny,“

prišiel mi dnes mail, ktorý ma poriadne nahneval. Od akéhosi Daniela Slobodu z referendumslovensko@gmail.com, podpísaný Daniel Fekete, Občianska jednota, s množstvom gramatických chýb a preklepov, asi nerátal s tým,

Písmo: A- | A+

že príde slovenčinárke.

Omnoho viac ako forma ma však rozhneval obsah.

Učitelia nie sú žiadne zbabelé hyeny, zbabelé hyeny sú nezodpovední šíritelia dezinformácií a podlého vytĺkania vlastného prospechu z pandemickej situácie.

Nám, skutočným učiteľom, záleží na našich žiakoch, preto odmietame radikálne fašistické prejavy frustrovaných jednotlivcov, ktorí vyzývajú k zahodeniu rúšok a popierajú pandémiu, a teda zdravý rozum.

Nenechám sa znechutiť krikľúňmi, ktorí nám chceli včera ukradnúť revolúciu – ja som tam v 89-tom roku bola a bojovala som ako študentka. Viem, za čo som bojovala a naša historická pamäť jasne rozlišuje, kto sú fašisti a komunisti, proti ktorým sme vtedy stáli. Nič sa nezmenilo. Ani pandémia to nezmenila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozumiem nervozite tých, ktorí na vlastné oči vidia, čomu celé roky neverili – skorumpovaní vysokopostavení papaláši konečne končia v base.

Očista je nevyhnutnosť slobody, rovnako ako zodpovednosť.

Čestní a slušní ľudia sa nemajú čoho báť.

Čestní a slušní učitelia nedovolia, aby im niekto bezcharakterný nadával!

Vždy budú svojich žiakov vyzývať k zodpovednosti, aby chránili seba a svojich blízkych. Aby sme sa mohli čo najskôr stretnúť a užívať si zaslúženú slobodu.

Šokovalo ma, ako beztrestne a arogantne včera vystupovali na námestiach krikľúni bez rúšok. Ako devastovali všetko, čo sme doteraz vybojovali aj celoplošnými testovaniami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že polícia bude konať a vyzbierané pokuty sa dostanú tam, kde ich najviac potrebujú – do nemocníc a škôl.

Anežka Richtariková

Anežka Richtariková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  121x

"Bože, duša, čo si mi dalje dymz večného ohňa spomienokna lásku.Narodíme sa a začneme ich páliťaž kým dym neumrie ako dym." (J. Amichai) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu