reklama

A. Kiska Pod lampou

je pre mňa prísľubom, že v našej krajine môže nastať zmena. „Ak si myslíte, že ste na dne, skúste sa dotknúť skutočného utrpenia,“ osvetľuje Kiska, čo ho nabíja silou.

Písmo: A- | A+

Každý z nás sa nejakým spôsobom už konfrontoval s utrpením.

Niektorí sa tvária, že neexistuje, zatvárajú oči, zahlcujú sa konzumom či materializmom, unikajú, uzatvárajú sa do svojich súkromných, osobných priestorov a svetov, akoby sa ich špinavá politika netýkala...

Kiska sa napriek všetkým tým „vedrám špiny“ nebojí. Je odhodlaný bojovať – za ľudí.

https://www.tyzden.sk/podlampou/56240/pod-lampou-adnrej-kiska-moj-sen-o-slovensku/
https://www.tyzden.sk/podlampou/56240/pod-lampou-adnrej-kiska-moj-sen-o-slovensku/ 

Odkiaľ berie tú odvahu?

Po tom všetkom, čo som po ´89-roku v našej krajine zažila, po mečiarizme či ficoizme, mám o neho strach. Zvlášť, keď si spomeniem na víkendový duel M. Trubana s E. Tomášom, ktorý plný nenávisti neprestajne bezdôvodne a nechutne osočoval p. Kisku, aj napriek tomu, že ho niekoľkokrát Truban upozornil, aké nedôstojné je útočiť na človeka, ktorý tu nie je a nemôže sa brániť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otázka – dokedy dokáže slušnosť vzdorovať arogancii moci, ma prenasleduje od okamihu, keď sa ako blesk z jasného neba vynorila tvár novej éterickej ženskej bytosti – p. Čaputovej, dnes už našej novej prezidentky, ktorú nám susedia závidia.

Možno je to ovečka medzi vlkmi, no možno anjel s mečom, ktorý neprišiel vládnuť, ale slúžiť. Realita je plná paradoxov.

Odkiaľ berie tú odvahu?

Odvaha Kisku a Čaputovej mi je nesmierne sympatická, ba mám pocit, že vďaka nim máme my všetci – obyčajní ľudia strach o niečo menší.

Kiska je pre mňa prísľubom, že aj v politike je možné bojovať za slušnosť a ľudskosť, hodnoty, ktorým dnes málokto na verejnosti verí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čím ma presvedčil? Rozhľadenosťou, nadhľadom, pokorou, úsmevom, gestami..., neviem to presne vyjadriť – svojou charizmou.

On tvrdí, že za ľudí by mali hovoriť skutky.

Za ľudí, ktorí za ním stoja, hovoria skutky. Niektorých spomenul, no až čas ukáže, či pre vízie, ktoré jeho experti chcú naplniť, dokáže zjednotiť aj ďalších opozičných politikov. Až čas ukáže, či sa mu podarí urobiť z našej krajiny lepšie miesto pre život.

Dajme mu šancu.

Z celej duše sa budem modliť, nech sa ten zázrak stane čo najskôr.

Anežka Richtariková

Anežka Richtariková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  121x

"Bože, duša, čo si mi dalje dymz večného ohňa spomienokna lásku.Narodíme sa a začneme ich páliťaž kým dym neumrie ako dym." (J. Amichai) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu