reklama

A Danko: „Ja hovorím,... z toho bude vyťažiť dakto iný...“

„...Prečo sa tu bavím o tých motákoch?... Kašlime na to!... Jednu vec ma mrzí... On (Kotleba) s Cigánmi nevyrastal, ja som s nimi vyrastal!... Poďme sa baviť, jak máme hlúpe zákony...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Nie, nechcem analyzovať Dankove hlúpe zákony, či zákony, ktoré ako predseda SNR a SNS nezmenil, lebo ako povedal: „Ja nevládnem sám, ale je to umenie – kompromis, to je ten politický obchod, manželstvo z rozumu.“

Fascinuje ma spôsob Dankovej argumentácie: „ Chcem povedať teraz odborne..., systémovo veci v školstve sa robia..., problém stavebného zákona ani nie je taký hrozný ako verejné obstarávanie..., mňa ide rozhodiť a roztrhnúť, keď vidím tie internáty – my máme hlúpe stavebné zákony, ...ja zodpovedám za iné ministerstvo...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
https://www.teraz.sk/slovensko/a-danko-koalicny-partner-musi-bezod/381540-clanok.html
https://www.teraz.sk/slovensko/a-danko-koalicny-partner-musi-bezod/381540-clanok.html 

Keď sa redaktor RTVS v relácii O 5 minút 12 otvorene opýtal, prečo má u Danka práve cestovný ruch takú prioritu, Danko zaperlí: „Máme historickú danosť, cestovný ruch a šport je budúcnosť Slovenska!“ Keď sa redaktor odvážil nesmelo oponovať: „To je vaša predstava,“ rozohnený Danko rázne zvolal: „A ja to presadím!“

Rozmýšľam, kde vzniká ten skrat.

Jazyk je odrazom myslenia!

Chcem veriť, že tá deštrukcia Dankových viet vzniká z pretlaku emócií (nie iných skratov), čo sa neúmerne stupňovalo v okamihu, keď Sulík prejavil zjavnú argumentačnú prevahu a pripomenul Dankovi rozkrádanie eurofondov za Mikolaja, Plavčana, Lubyovej, Matečnej... Zdôraznil, že keby boli eurofondy riadne čerpané a využívané, omnoho viac by sa pomohlo cestovnému ruchu. Pretože nesystémové (populistické) riešenia, ako rekreačné poukazy alebo obedy zadarmo, zaťažujú mestá a dediny, ktoré sa vďaka tomu zadlžujú a omnoho spravodlivejšie a efektívnejšie je znížiť daň radšej všetkým o trochu, ako iba niektorým oveľa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím za seba skonštatovať, že si nemienim čerpať rekreačný poukaz na dovolenku na Slovensku, pretože ako učiteľka na Východe (kde vraj nič nie je) a mama troch detí uprednostním radšej niektorý z maďarských kúpeľných akvaparkov s lepšími - rodinnými cenami a službami.

Upozornenie na kauzy SNS bola posledná kvapka, vyzeralo to, že Danko vyskočí, vrhne sa na Sulíka a vybaví si to ručne – stručne. Márne sa ho snažili všetci upokojovať, ako chrlil – tak chrlil:

„Vidíte, prečo ľudia volia Kotlebu, lebo len: rozkrádate, rozkrádate!... Neustále kriminalizovanie, vy útočíte do našich vecí... Vy čo si dovoľujete?! Sa spamätajte!... Ja vám želám, nech vás Kiska zhltne celého, ako ste... Vy buďte ticho!... Vy píšete 10 rokov len knihy, ale ja robím pre ľudí,... Vy nechápete život a politiku, celý život budete písať brožúrky a nikdy nebudete premiérom! ... Ja keby som vládol ako Orbán, potom by ste videli!...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uff. Takýto podúrovňový prejav totalitného diktátora a tieždoktora kapitána vo mne vzbudil údiv.

Ako je možné, že sme dovolili, aby niekto taký viedol slovenský parlament?

Je mi z toho nanič.

Anežka Richtariková

Anežka Richtariková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  121x

"Bože, duša, čo si mi dalje dymz večného ohňa spomienokna lásku.Narodíme sa a začneme ich páliťaž kým dym neumrie ako dym." (J. Amichai) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu