reklama

„Opäť som vás prichytil!“...

„Vy ste predĺžená ruka zlepenca. Vy ste zlepenec. Ste zlepenec, zlepenec, ....zlepenec!"... „A ste scientológ.... Ste scientológ a klamete!"... „Som z vás nervózny, áno, som z vás nervózny, ..." ospravedlňoval navonok svoje nezvládnuté emócie p. Fico dnes na TA3. Hystéria alebo strata súdnosti? Tak nejako by sa dal označiť tento agresívny útočný tón človeka na pokraji svojej politickej kariéry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Fico
Fico (zdroj: http://www.redakcia1.com/2013/03/na-slovicko-pan-fico.html)

Naopak, neviem ani koľkokrát zopakoval Kiska: „V tom súhlasím s p. premiérom." Márne by sme niečo podobné očakávali z opačnej strany. Vytrhávanie citátov z kontextu, hádzanie špiny, osočovanie, prekrúcanie faktov..., napriek argumentom oponenta, neustále opakovanie tých istých ošúchaných fráz... Akoby to bol celkom iný Fico, ako sme ho poznali z verejných vystúpení. Akoby naozaj strácal nad sebou kontrolu.

Zdá sa, že čím ďalej, tým viac to prestáva byť o Ficovi a Kiskovi. O Smere a zlepenci. Je to vlastne iba o Ficovi. Neustále sa zmenšujúcom. Dokonca mám pocit, že mnohým ľuďom je vlastne jedno, kto je na druhej strane, kľudne by to mohol byť starček z Oravy, prekypujúci zdravým sedliackym rozumom... Mnohí totiž pôjdu voliť, len aby Fico nevyhral.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som psychológ, iba učiteľka s dlhoročnou praxou. Napriek svojmu finančnému ohodnoteniu som sama sebe vďačná, že som to doteraz vydržala - zostať verná práci, ktorá ma baví. Zrazu mám pocit, že malo zmysel odporúčať žiakom, aby si prečítali Ako chutí moc od Mňačka. Má zmysel presviedčať mladých ľudí, aby čítali takéto povinné čítanie a dokázali pochopiť, čo môže urobiť moc s človekom, na akého paranoika ho môže premeniť. Kto to náhodou doteraz nestihol, odporúčam:

Čítajte! Pretože kto hľadá, nájde.

Nedajte sa oklamať!

Anežka Richtariková

Anežka Richtariková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  121x

"Bože, duša, čo si mi dalje dymz večného ohňa spomienokna lásku.Narodíme sa a začneme ich páliťaž kým dym neumrie ako dym." (J. Amichai) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu