reklama

„Ja túto krajinu poznám ako vlastné vrecko!“...

Vyhlásil dnes v Sobotných dialógoch p. Fico. Veď práve toho sa obávam, p. Fico..., že to máte už spočítané, pretože aj tento národ „s prázdnymi vreckami" nezabudol na niekdajší predvolebný slogan: „Do EÚ, ale nie s holým zadkom." Skutočne sme sa ocitli medzi krajinami s najnižšou životnou úrovňou, pričom o úrovni školstva, zdravotníctva či sociálnych služieb ani nehovorím. No podľa Vás všetko funguje. Ponúkate „stabilitu" jednej strany. Alebo útek od zodpovednosti? Vaše osobné ambície však paradoxne nastavia konfrontačné zrkadlo voličov, ktorí majú veľmi dobrú pamäť. Prehra politického lídra bude totiž prehrou celej strany.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Fico a Kiska
Fico a Kiska (zdroj: http://hnonline.sk)

Priznám sa, že v 1. kole som volila p.Procházku a nie p. Kisku. Možno som zapochybovala, či naozaj nie je ako neznáma osobnosť nastražený nejakou scientologickou sektou, no hlavne, až do okamihu dnešného politického súboja som neverila, že by mal Kiska ako politický nováčik šancu Fica v debate poraziť. No s úžasom musím konštatovať, že prekonal všetky moje očakávania.

Taký kultivovaný a premyslený prejav, ako Kiska predviedol, som už dlho nevidela. Jasnými argumentami a s absolútnym pokojom reagoval na Ficove ataky. Istou sociálnou angažovanosťou, empatickosťou či zanietenosťou si dokonca získal moje sympatie, hoci po mnohých sklamaniach z politikov patrím k veľkým skeptikom. Kiska bol naozaj presvedčivý natoľko, až vzbudil vo mne dávno pochovanú nádej, že na Slovensku ešte môžu byť politikmi aj slušní ľudia, ktorým záleží na iných.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám pocit, že rozvaha, pokoj a mierne ironický nadhľad Kisku v istých okamihoch vydesil aj Fica. Akoby mi jeho strach z konfrontácie pripomenul žalostne slávny odchod Mečiara z politiky: „neublížil som, neublížil som nikomu z vás..."

Nuž, len či tomu verí aj niekto iný, ako on sám.

Anežka Richtariková

Anežka Richtariková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  121x

"Bože, duša, čo si mi dalje dymz večného ohňa spomienokna lásku.Narodíme sa a začneme ich páliťaž kým dym neumrie ako dym." (J. Amichai) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu